Latest Movie :

Shame (2011)





Yönetmen 
Steve McQueen

Senaryo 
Steve McQueen 
Abi Morgan



Filmi izlemeden önce çoğu yerde güzel film, çok iyi yapmışlar tarzı sözler duydum ve bi izleyim dedim. Tabi ki izlememde Carey Mulligan etkisi de yok değil.


Filmimiz aile ilişkileri kopuk ve cinsel dürtüsü tavan yapmış bir abimizi yani Brandon'ı (Michael Fassbender) anlatıyor. Brandon tek başına yaşayan öyle pek çevresi olmayan iş yerinden 3-4 arkadaşıyla takılan birisi. Cinselliğe düşkünlüğü hat safhada film boyunca bunu görüyoruz zaten. Kardeşi Sissy'nin (Carey Muligan) Brandon'ın evine taşınmasıyla birlikte olaylar daha da karmaşıklaşıyor Brandon'ın davranışların hafiften değişiyor falan.


Şimdi ne yalan söyleyim ben filmi sevmedim. Bazı arkadaşlarım "adam bir arayışta nasıl anlamazsın" gibisinden laflar ettiler ama ben doğru düzgün anlamadım adamın arayışını. Sahneler biraz uzun geldi bana belki ondandır tam odaklanamadım filme. Gereksiz uzatmışlar gibi geldi bana sahneleri. Tabi bana da diyebilirsiniz "sen ne anlarsın sinemadan filmden" diye ama beni sıktı işte burasını iyi bilirim.

Ama şunu da söylemeden edemyeceğim son sahneler iyidi be hatta epey iyiydi. Filmin ilk başlarındaki baygınlık yoktu duygu karmaşası iyi anlatılmıştı.


Filme puanım 6/10


Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. CADDEDEKİ FİLMCİ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger Template