Latest Movie :

The Amazing Spider-Man (2012)

The Amazing Spider-Man


Yönetmen
Marc Webb

Senaryo
James Vanderbilt
Alvin Sargent
Steve Kloves


Yıllar geçti ama insanlardaki (ben de bu insanlardan biriyim) Spider-Man aşkı bitmedi. Önce çizgi filmler sonra Hollwood'un el attığı filmler sayesinde Spider-Man ile büyüdük resmen. Filmin başrollerine gelince 2002 yılından beri Tobey Maguire'nin canlandırdığı Peter Parker karakterini bu sefer Andrew Garfield canlandırmış. Bana pek bi toy geldi yeni Peter, alışamadım. Gwen Stacy karakterini ise Emma Stone ( <3 ) canlandırmış. Bence Emma Stone'a Stacy rolü tam olmuş.

Neyse gelelim filmin konusuna. Peter'ın babası (Richard) bir biyolog ve önemli bir proje üzerinde ortağı Dr. Connors ile çalışma yapmakta. Ama ne oluyorsa artık Richard şehri terketmek zorunda kalıyor. Peter ailesi tarafından amcası Ben'e emanet ediliyor. Richard ve Mary (annesi) bu olaydan hemen sonra bir uçak kazasında ölüyorlar.

Yıllar geçiyor ve şans eseri Peter babasının projesini buluyor. Proje üzerinden hafif bir araştırma yapıp babasının ortağının hala aktif bir bilim adamı olduğunu öğreniyor. Bundan sonraki amaç Dr. Connor'a ulaşmak. Sonunda bir stajyer eğitim seminerinde ilk defa Dr. Connor ile kısa bir konuşma fırsatı elde ediyor. Eli ayağıı uslu durmayan Peter sağa sola girip çıkıyo ve malum örümceğimiz tarafından ısırılıyor.

Artık Spider-Man'imiz kıvama gelmek üzere. Yavaş yavaş güçlerini farketmeye başlıyor, geliştiriyor falan derken Spider-Man'i şehrin sokaklarına iten olay, Ben amcasının öldürülmesi olayı yaşanıyor. Bu sırada Peter ayrıca babasının projesini kalbur üstü çözüp Dr. Connor'la gen değiştirilmesi üzerine deneyler yapıyor. Yapılan deneylerin fareler üzerinde olumlu etki yaratması ufak çaplı bi sevince neden oluyor tabi ki.

Dr. Connor sağ eli olmayan bir adam. İlacın işe yaradığını öğrendikten bir süre sonra Osborn şirketinin bir adamı ilacı  insanlar üzerinde denenmesini istiyor. Her ne kadar Connor gurur yapıp "yok ben yapmam öyle şey" desede şeytan mı dürtüyor artık bilemiyorum basıyor ilacı kendine. Veeeee işte Spider-Man'in ilk düşmanı karşımızda. The Lizard. Kendisi yarı kertenkele yarı insan. Herkesin eşit olması gibi bir düşünceyi saplantı haline getiren Dr. Connor (The Lizard) bu düşüncesini hayata geçirebilmek için çalışmalarına başlar.

Büyük kavga buralarda başlıyor işte...

Filmin sonu malum zaten söylemeye gerek yok.

Film ortalama bir Spider-Man filmi. Artısı Emma Stone tabi ki... Eksiği benim nazarımda yok. Her şeyi gayet güzel anlatmışlar.


Filme Puanım: 7/10



Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. CADDEDEKİ FİLMCİ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger Template